30 dagars sanning. DAG 1!

Då var det dags.... Presentera sig själv, dom flesta som läser denna blogg har nog rätt bra koll men för er som inte har det.... Here goes!

Jag är en 32årig ung tjej som för tillfället bor på Österlen tillsammans med min älskade sambo, min stöttepelare i livet.

Utbildad frisör och makeup artist, det senare har jag jobbat till och från med i nästan 15år, en hel livstid nästan. Men just nu har jag en smyckesbutik som säljer via internet, Urban Luxury.

Jag startade denna blogg förra året då efterfrågan var stor från alla brudar som skulle sminka sig själv på sin stora dag. Vi detta laget har jag hjälpt en hel del, hoppas jag iaf :-)

Imed mitt yrke som mua har jag flyttat runt en hel del, b.la har jag bott 2 omgångar i Sthlm, en stad jag håller varmt om hjärtat.

Anledningen till att jag hamnade ute på Österlen var kärkleken till sambon, vi blev tillsammans 09 och sedan gick det undan. Han gick ner på knä den 12:e november förra året vid Kronovalls Vinslott. Mycket romantiskt!

Många frågar om bröllop och barn och jag lovar att berätta för Er när det sker.

Jag har flertalet fobier, b.la fåglar och kräk.

Har flera tatueringar som gjordes under mina trotsiga år.

Just nu ser jag fram emot att få resa och se nya platser. Älskar att uppleva ny saker, konstant nyfiken :-)

Jaja, detta var lite om min, hoppas ni fått lite mer kött på benen...


Grekland 2011


//LIN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0