Första advent....hur pysslar ni?

Ok, så denna blogg är först och främst tänkt som en skönhetsblogg men ibland så kommer det trilla in inlägg som är av lite annan karaktär. Som nu när jag undrar vad för pyssel och inredningsgrejer ni brukar göra till helgen. För mig så har jag inte gjort något juligt på många år, delvis för att den rätta känslan inte infunnit sig men ocså för att jobb och annat tagit upp alldeles för mycket av min tid. Men i år....då jäklar! Är verkligen på julhumör men vet inte riktigt vad jag ska göra.

Hur gör ni????

Kommentarer
Postat av: ElinSt

Jag hade också noll julkänsla förra året, så detta år tänkte jag försöka fixa det. Tänke lägga in en rödmatta, bädda sängen med rött och sen köpa några nya röda blommor! Tror det där med färska blommor för det första friskar upp ett rum och ger känsla, borde väl funka för julen då också! :)

2011-11-24 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0