Nu är jag inte glad!

Blir skitirriterad när man som medlem på bröllopstorget lägger upp ett inlägg om att jag gjort ett nytt inlägg på min blogg för att hjälpa er som väljer att sminka sig själv och jag blir anmäld för reklam och spam! Va f-n!!!! Hade förstått om det var till ett företag lr till en större blogg för att få läsare och på så sätt tjäna pengar men detta är jag långt ifrån och att springa runt och anmäla för att man själv har en fis på tvären känns bara idiotiskt! Ni får ursäkta men jag måste få detta ur mig!!!!

Kommentarer
Postat av: K

Förstår din irritation, är så jäkla fånigt med folk som inte har nått bättre för sig än att sitta och anmäla inlägg! Jag är superglad över dina inlägg här iaf, ska sminka mig själv och behöver massor av bra tips och råd.

2011-12-05 @ 19:04:35
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jätteroligt att du lägger ut info om bloggen. Jag ääälllssskkaarr smink och kikar in här då och då, love it! Men tror bara dom personerna reagerade på att det var x-antal inlägg på rad enbart från dig på tråden och då blir det ju lite spammigt :p

2011-12-09 @ 00:27:50
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0