30 dagars sanning. DAG 2!

Dag 2. Min första kärlek

Oj, jösses detta måsta vara en utav dom svåraste frågorna jag vet. När man var liten så fick man ju chans på alla dom man frågade. Var ju inte så att man frågade för att man var så himla kär i någon utan mer för att det var så man gjorde. Kom ihåg att jag hade förvånandsvärt många kärleksbrev från pojkar. O vem har sagt att pojkar inte kan vara romantiska, verkar bara som om män inte är det ;-)

Den första som jag kommer ihåg som gaven fjärilar i magen o hjärtklappning utav en kille som gick i min paradellklass. Kommer ihåg att man skrev hans namn på pärmar. Man ville eg inte att någon skulle få reda på det så varför man skrev det där indikerar på att man hade typisk tonårshjärna.

Jag pratade inte med denna kille förran jag gick i gymnasiet, fast då var ju allt man känt för honom som bortblåst. Då va man ju ute efter andra kap :)))))



//LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0