Sunt förnuft på gymmet

Har precis kommit hem, varm skön dusch...det behövdes. Blir alltid superkall efter jag tränat. Tur man bor i lägenhet så inte varmvattnet kan ta slut, duschar lltid superlänge.

När jag kom till gymmet idag så möttes jag av en människa som stod o skrek varje övning, riktigt muppigt! Ni får ursäkta men det är inte ok att hålla på så.... Sen till på köpet så torkade han inte av något alls. Där tog mitt tålamod slut. För mig som hållt på o med styrketräning i snart 20år finns det vissa oskrivna regler, för att se till att saker inte dryper av svett när man lämnar det tillhör sunt förnuft kan man tycka. Dock tillhörde tydligen inte denna människa Einsteins närmasta släktingar...
Så det hela slutar med att jag informerar personalen på gymmet. Ska bli intressant att se om dom kommer va lite osvenska och säga ifrån.

Hur är ni när ni ser något som irriterar er, säger ni till personen ifråga?



//LIN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0