Jakt på påskris

I år så är min tanke att ha ormhassel, tror jag det heter. Gillar inte vanligt ris plus att risken för allergi är stor då det börjar slå ut. Min förhoppning är att hitta ormhassel hos floristen, vet inte vart man kan hitta det annars.

Syster ringde precis, hon har tydligen satt i system att ringa mig när hon har lunch. Tydligen finns det inget skojigare att göra under lunchen i Sthlm. Gud va jag måste vara skojig då :))))

Har ni sett serien "30 grader i februari"? Jag såg något avsnitt i början men tyckte att det blev så jäkla deprimerande att jag inte klarade av det. Varför måste svenska serie-produktioner vara så himla mörka? När man såg reklamen för den så trodde jag att det skulle bli en komedi, kunde jag ha mer fel? Vill någon som inte varit i Thailand åka dit nu????
Ser detta ut som en deppig serie????

//LIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0